Меню KDT

logo.png?_=2?_=1
АСТАНА ҚАЛАСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ «№1 ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТҮЗЕУ КАБИНЕТІ» КММ


+7(7172)27-19-49

Мақсаты мне міндеттері

ДИАГНОСТИКАЛЫҚ БАҒЫТ:

I. Мақсаты мен міндеттері. Педагогикалық диагностика - бұл баланың жеке ерекшеліктері мен даму перспективаларын анықтауға мүмкіндік беретін механизм. Бұл адамның психикалық дамуының жеке қасиеттерін: қабілеттерін, жеке қасиеттерін, мотивациясын, ақыл-ойдың «нормадан» ауытқуын анықтау үшін адамды тексеру әдістерінің бірі.
Диагностикалық тексерудің негізгі мақсаты баланың психофизикалық даму деңгейі туралы ақпарат алу болып табылады.
Тоқтатылған дамуға психологиялық-педагогикалық диагностикасын жасаудың маңызды міндеттері:
- балалардағы дамудың бұзылуын ерте анықтау;
- бұзушылықтардың себептері мен сипатын анықтау;
- баланың оңтайлы педагогикалық бағдарын анықтау;
- дамудың бұзылулары бар баланың жеке психологиялық ерекшеліктерін анықтау;
- жеке даму бағдарламаларын әзірлеу.
Педагогикалық диагностика кез-келген балаға оңтайлы, тиімді түзету-дамытушылық оқу барысын таңдауға көмектесу үшін қажет.Диагностикалық тексеру әрбір бала үшін өте маңызды, мұғалімдер баланы оқыту мен дамытудағы бар проблемаларды болдырмауға тырысады, өйткені ерте диагноз және дұрыс таңдалған түзету жұмыстары жақсы нәтиже береді.
Диагностикалық тексеру екі кезеңде жүзеге асырылады:

1. Шкала KID-R – RCDI-2000 2 және 52 айлық жас аралығындағы баланың дамуына баға беру үшін KID-R-RCDI-2000 шкалалары қолданылады. Даму деңгейін бағалау үшін қолданылатын KID және RCDI шкалалары қарапайым скрининг құралы ретінде ғана емес, бағдарламаны құруға көмектесетін, араласудың мақсаттарын анықтайтын құрал, сондай-ақ болашақта тұрақты мониторинг жүргізетін құрал ретінде дәлелденді. Екі шкалада ұқсас, олардың арасындағы айырмашылық тек қана жас ерекшелігі болып табылады.
KID-R және RCDI-2000 шкалаларын жұппен пайдалану ұсынылады: баланы дамытуды қадағалап отыру және бір уақытта - 1-ден 1,5 жас аралығындағы балалардың даму деңгейін бағалау немесе белгілі бір облыста дамыған балалар үшін бұл ауқымға сәйкес келеді.
KID-R және RCDI бағдарламалары сізге келесі жағдайда көмек береді:
• баланың және оның отбасының арнайы білім беру қажеттіліктерін ерте анықтау және диагностикалау;
• баланың дамуындағы негізгі бұзылуды анықтау және мақсатты түзету көмегін бастау уақытының арасындағы алшақтықты барынша азайту;
• баланың даму әлеуетін анықтауға негізделген жеке даму бағдарламаларын құру;
• ата-аналарды түзету үдерісіне міндетті түрде арнайы қажеттіліктер мен отбасының мүмкіндіктерін анықтау негізінде қосу.
2. Команда бағалауы.

"№1 Психологиялық - педагогикалық түзеу кабинеті" КММ директоры Амрина Бахыт Бекболатовна

№1 ППТК жұмысының он жылдығына арналған "Жүрекпен сезіну" фестивалі

Choose Color